28 May, 2015

PAK TEH BOMOH DIRAJA...

Alhamdulillah semalam 27.05.2015 aku sampai jua di Baru 5 Daerah Sik Kedah untuk berubat batu karang aku. Aku dengar citer dan tgok dalam internet famous juga pak teh ni dalam perubatan tradisional...bnyak yang datang alhamdulillah dengan izin allah semua pulih dan sembuh. Pak Teh ni pernah berubat Sultan Kedah, Sultan Perak semua datang sendiri di rumah Pak Teh ni. 

Oklah beralihlah citer aku plak, alhamdulillah aku smpai rumah Pak Teh lebih kurang jam 9 malam..aku sesat merata silap masuk lorong almaklomlah kampung bnyak sangat jalan..tapi aku jumpa jua rumah Pak Teh bomoh di raja ni..rumah dia hujung kampung di atas bukit memang sejuk giler..yang betulnya Pak Teh punya time berubat 11.00am sampai 5.00pm saja..aku yang minta untuk datang malam memandangkan aku kerja so masa plak tak dak..sib bik Pak Teh stuju..syukur urusan berubat aku selesai dalam jam 10.00 pm..mudah-mudahan dengan izin allah penyakit batu karang aku ni sembuh..


41 comments:

  1. Assalamualaikum Admin...
    nak tanya mcmana saya nak hubungi Pak Teh atau ketempat Pak Teh ni? saya cuba cari kat internet dan facebook tp x jumpa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuan dari mna..klau tn nak buang batu karang tnpa bedah saya ada tempat yg boleh buat area kepala batas p.pinang..sya bru buang sja 5 biji batu dari buang pinggang,,alhamdulillah dah x sakit..

      Delete
    2. Saudara ada contact hp or alamat di kepala batas.

      Delete
    3. Boleh saudara bagi contact hp no atau alamat utk buang batu karang di kepala batas. Htr kpd militrade707@yahoo.com
      Tk.

      Delete
    4. 0174951510..ni phone Abg Jon Permatang Tinggi A, Kepala Batas

      Delete
    5. Dah call no tu xde yg angkat

      Delete
    6. Zack, waktu rawatan abg Jon biasanya pukul berapa?

      Delete
    7. Boleh whatsapp zaki 0194096378 no hp pak teh batu 5 sik dgn alamat lengkap tempat berubat dan petua ke rumah berubat..

      Delete
    8. Whatsapp 0194096378 Zaki anak jati lubuk meriam urgent

      Delete
    9. Paktih batu 5 sik rasanya dah meninggal

      Delete
    10. Tipu ni... Guna magic X hilang pun

      Delete
  2. Tentang batu karang sy dah 3x je rumah pak jamil durian tunggal melaka. Alhamdulillah baik, tp batu karang ni akan berulang lagi klu tak jaga makan

    ReplyDelete
  3. 0174951510..ni no phone Abg Jon, Permatang Tinggi A Kepala Batas...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zack boleh tahu tak pakteh berubat pakai bahan apa ye...ada no fon pakteh tak

      Delete
  4. Btoi tuan..sepuluh kali buang pun klau xjga permakanan mmg jd..sya pun brjaga2 juga..tapi kdag2 terlupa sdap pnya pasal..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamu'alaikum Zack cintahatiku. Kaedah yg dibuat oleh Abg Jon ni mcm mana. Sakit tak.

      Delete
  5. Ok ke berubat dengan pak teh man?

    ReplyDelete
  6. Kencing xlawas batu karang juga ka..

    ReplyDelete
  7. Suami sy br je smlm 19/12/2018 g berubat ngn pk teh jan suami sy ada semput yg xtau punca dr mn sbb xprnh ada ashma pn..Alhamdulillah semput yg dh 10thn ni rs lega mmg ada perubahan suami pn amik nafas pjg dh blh nk borak2 pn blh xsemput cm aritu serupa nafas xsmpi..sape2 nk cuba ngn pk teh jan blh la cuba apa2 penyakit je.. doa usaha istighfar tawakal..inshaallah blh sembuh..

    ReplyDelete
  8. Pak teh ni rumah dia kat mane

    ReplyDelete
  9. Boleh share kat dlm ni lokasi rumah pak teh

    ReplyDelete
  10. Boleh saya dapatkan nombor telefon rawatan yang cik buat dekat pakteh

    ReplyDelete
  11. Assalamualaikum

    kalau nak berubat Kanser Limfoma pak teh boleh buat x

    ReplyDelete
  12. Assalamualaikum...saya ingin memaklumkan ayah saya telah kembali ke rahmatullah pada 5 Jan 2020...kami ingin memohon maaf bagi pihak arwah..semoga rohnya dicucuri rahmat.. Alfatihah

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam. pak teh ka ? inna lillahiwainna ilahirojiun. saya baru mencri contact untuk pergi

      Delete
    2. Assalamualaikum..blh Sy tahu..setelah pak teh xdk ada anak2 yg mewarisi dk? Sy biasa berubat dgn pak teh.. alhamdulillah Allah izin..

      Delete
  13. Assalamualaikum blh dapatkan no pakteh jan dak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada x nom pak teh ni? Tolong saya dptkan nom pak teh.

      Delete
    2. Ada x nom pak teh ni? Tolong saya dptkan nom pak teh.

      Delete
    3. Ada x nom pak teh ni? Tolong saya dptkan nom pak teh.

      Delete
  14. Rawatan pengasih ilmu putih jarak jauh/jarak dekat

    -tunang/kekasih berpaling hati
    -minyak pengasih
    -pelaris niaga
    -pelet
    -pemikat
    -buka aura
    -santau sum power
    -pelaris dalam galian
    -santau angin
    -santau tepuk bantal
    -santau patung
    -santau Siam
    -santau di Kedah
    -ilmu pengasih
    -ilmu penunduk
    -buka aura

    Insha allah semua masalah bole selesai berkat ridho dan izin maha kuasa amin...

    WhatsApp +62 887 4351 35870

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masalah suami isteri, isteri tawar hati, x mahu dengar cakap

      Delete
  15. cemana boleh dapatkan nombor telp pak teh jan ....tolong yang tau coment ..terima kasih

    ReplyDelete
  16. 6 January 2020 at 19:24

    ReplyDelete
  17. Paktih dah takda 2020 xsilap

    ReplyDelete