02 October, 2014

SELAMAT PENGANTIN BARU...

Tanggal 07.09.2014, aku menghadiri majlis perkahwinan anak kepada Hj.Azizi dan Hjh.Salwa depa ni kawan kepada abang aku semasa sama-sama menunaikan Haji..kenduri diadakan di Perkarangan Pasar Awam Balik Pulau, Pulau Pinang. Majlis dibuat dengan serba mewah, makanan pun memang sedap-sedap belaka. Moga jodoh anak beliau kekal sehingga akhir hayat...amin.


 Khemah perkahwinan dihias dengan begitu indah sekali...


Catering yang paling terkenal dalam Penang..Sapa mau bleh contact..masakan memang terbaik..
Sempat juga aku bergambar dengan Tn.Hj Azizi orangnya cukup low profile kata orang..
Isteri dan anak aku sempat berposing di tempat khas yang disediakan untuk bergambar bagi tetamu yang hadir..
Abang Ipar aku juga mengambil peluang bersama Tn.Hj.Azizi




Isteri aku pun sempat juga berposing dengan pengantin baru iaitu anak perempuan tunggal Tn.Hj Azizi & Pn.Hjh.Salwa.
Makan beradap..dan lagi kami sekeluarga berposing dengan mempelai...







No comments:

Post a Comment