01 November, 2015

HOMESTAY KAMPUNG AKU...

Hari ini rumah kakak aku terima kunjungan tamu dari jordan, indonesia & jerman..turut serta exco perlancongan negeri pulau pinang sempena karnival apresiasi homestay Lahar Yooi...mai qamai2 minum air kelapa...rumah kak aku jadi sebahagian dari jaringan homestay kampung aku...
Exco Kerajaan Negeri Pulau Pinang baru sampai..



rombongan pelancung baru sampai..terpegun dengan keindahan kampung halaman kami..

kak aku sempat berposing dengan pelancung dari Jordan..

pelancung jerman ni teruja sangat minum air kelapa..

adik ipar & anak saudaraku sibuk menebuk air kelapa muda untuk semua pelancung yang datang..

ini jalan masuk ke rumah pusaka kami..damai sangat

pondok ni adik bongsu aku yang buat..jadi tempat lepak budak2 silat di malam minggu..
fresh!!..terbaik dari belakang rumah kak aku..

tidak kenal erti duka..ini gelanggang silat di belakang rumah..



No comments:

Post a Comment