14 December, 2015

KEINDAHAN PANTAI KUALA MUDA PENANG..


Hujung minggu lepas saja aku bawa anak-anakku pergi ke pantai kuala muda penang, dah lama aku tak kesitu. Seingat aku pantai itu tidaklah cantik dan tidaklah ramai orang pergi santai kat situ. Aku sampai lebih kurang jam 5 petang tengok tidaklah ramai sangat..tapi dalam setengah jam kemudian punyalah ramai orang datang..rupa-rupanya ramai orang datang santai kat situ sebelah petang untuk melihat matahari jatuh indah sangat..kalau yang gila photografi memang inilah tempat terbaik untuk bergambar..bagi yang minat bolehlah joint pencari kepah situ...klau yang nak beli ikan bisik kenah dtang awai pagi..

Betapa cantiknya bunga-bunga liar di tepi pantai..


Sejuk mata memadang...


anak-anak aku memang suka sangat la..


Ramai yang datang untuk mencari kepah..rata-rata yang datang orang luar bukannya penduduk tempatan..

ini paling menarik ramai orang kat tengah laut tu mencari kepah..


bot nelayan baru balik dari memasang pukat di tengah laut...

Ramai bersantai bersama keluarga..cantik berlatar belakang pulau mutiara..

Aku berdiri berlatar belakang dua negeri iaitu Kedah dan Pulau Pinang.hanya sungai yang menjadi pemisah..korang nak tau di sinilah tempat ikan bisik..







No comments:

Post a Comment