20 January, 2016

Kemaluan putus dipotong isteri

Jempol: Seorang isteri nekad memotong kemaluan suami warga Pakistan menggunakan pisau cukur hingga putus selepas tidak tahan mengikut kehendak lelaki itu yang sering meminta melakukan aksi ganas di rumah di Batu Kikir, di sini, pagi tadi.

Dalam kejadian 1.30 pagi itu, mangsa berusia 44 tahun mengalami pendarahan teruk sebelum bergegas ke Balai Polis Batu Kikir bagi mendapatkan bantuan.

Ketua Polis Daerah Jempol, Superintendan Noorzainy Mohd Noor berkata, kejadian berlaku ketika mangsa sedang tidur di rumahnya.

"Wanita itu secara perlahan-lahan menanggalkan seluar suaminya, lalu memotong kemaluan menggunakan pisau cukur menyebabkan lelaki itu meraung kesakitan.

"Suaminya bekerja sebagai peniaga melarikan diri ke Balai Polis Batu Kikir, kira-kira 1.55 pagi.

"Anggota polis terkejut dengan kedatangan mangsa dalam keadaan berlumuran darah segera menghantarnya ke Hospital Jempol untuk mendapatkan rawatan.

"Bahagian kemaluan yang dipotong tertinggal di rumah juga diambil untuk dibawa ke hospital bagi proses penyambungan semua," katanya

Katanya, mangsa dirujuk ke Hospital Kuala Lumpur (HKL) dan setakat ini, keadaannya dilaporkan stabil.

"Polis menahan isteri mangsa dan menemui pisau cukur yang digunakan dalam kejadian itu," katanya.




PERHATIAN: "Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan dan dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan dan kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah.


No comments:

Post a Comment